3 Haziran 2011 Cuma

Biraz daha kırmızı ?

Nedendir anlamam ama insanlar "kırmızı" pantolona ayrı bir gözle bakarlar. Kırmızı renk sayılmıyor mu yoksa ? Özellikle erkeklerden gelen tepkiler ayrı bir faciadır. "Kırmızı pantolon giyilir mi lan ?! Top musun sen ? " Bu nedir ? Tişörtlerimiz kırmızı renkli olabilirken, pantolonumuz olamıyor. Bu yasak, bu topluma aykırı. Neyse ki yasaklar konusunda pek bir sıkıntım yok. Yaşadığım yerde bu "yeni neslin " ilk kırmızı pantolon giyen bireyiyim. Kendim diktim pantolonumu ve kızlar tarafından çok beğenildi. Şimdi ben hangi grubu takmalıyım ?

Mesela Robert Pattinson da kırmızı giyer. Yakışmış da diyebilirim. Ama itiraf etmeliyim benim pantolonum biraz daha ilgi çekici ve canlı bir kırmızı. Sonuç olarak kırmızı kırmızıdır. Çok tuhaf bir diyaloğum olmuştu geçenlerde. Moda denildiğinde bir pantolon bir tişört olarak algılayan bir varlık bana laf attı. Ben de kendimi savundum falan derken bana "Kırmızıyı ben de severim, üzerime giyerim ama kırmızı pantolon giymiyorum!" dedi. Neden üzerimize giydiğimiz bir rengi altımıza giyemiyoruz ? Neden altımıza giydiğimizde "top" oluyoruz ?

Neyse ben dün kırmızı giydim ve yeterince gay oldum. Bugün lacivert tonlarında giyineceğim biraz da cool olmam gerek, dengelensinler !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder